Citivarasto aikoo listautua, mahdollisesti päättäen Hesulin pitkän kuivan kauden First Northissa.
Listautuminen painottuu osakemyynteihin mutta toisaalta ankkurisijoittajat ja neuvonantaja (SEB) vaikuttavat hyviltä. Omistajana jatkaa yhtiön perustaja ja valuaatio ei vaikuta liian venytetyltä. Ankkurisijoittajien sitoujukset pitävät jos valuaatio alle 120 miljoonaa, mikä tekee EV/Sales multippelista varsin härkämäisen mutta toisaalta EBITDA-kerroin kuitenkin alkaa ykkösellä.
USA:ssakin tuli viime viikolla muutama onnistunut IPO. Olisiko tässä uuden nousun ainekset?