Aika usein analyytikot tulee vähän jälkijunassa, kun kohteen nousupotentiaali tulee esille ![]()
Joo huomannut saman, vähän jälkijättöistä jengiä
Komppaan, en aina ymmärrä näitä herrain luomien “viimeisen päälle” tekemiä analyysejä. No, toivottavasti ennustajat osuvat oikeaan - harhalyöntejä viime aikoina on tullut joltisenteenkaankin melko useasti. Toivottavasti kravatit pysyvät suorassa.
Hyvää joulua kaikesta huolimati!
Taitaa olla pitkästä aikaa vähennä päällä, aloitin ostot 1,42 Tasosta ja oliko silloin ihan osta.
Laajemmin Saulilla minusta ollut positiivinen vire vaikka on tuollainen" pidä vähennä"
Joo ja siis kunhan vinoilin. Analyytikot tuovat kaivattua systemaattista ja faktoihin perustuvaa insightia markkinoista ja yhtiöistä. Tärkeää duunia.
Se että antavat tavoitehintoja ja suosituksia on jopa vähän liiankin rohkeaa koska todella vaikeaa useimmiten!
Ainakin CapManin osalta olen viimeiset vuodet ollut omasta mielestäni ihan hyvin kartalla
Parhaani teen, että myös jatkossa olisin oikeassa ![]()
Hyvät joulut myös minun puolesta kaikille!
Hyvät joulut Saulille, hyvin on osunut.
Sauli sä oot äijä. Ja Inderesin analyytikot on erinomaisesti tehnyt duuninsa ja läksynsä. Vernerin haastatteluja on myös hieno katsoa.
Voisitteko ottaa Hk:n seurantaan tai jotain kokemus/näkemystä. Itse ajattelen käänteen jo lähteneen reippaasti käyntiin.
Taitaa olla enemmän HK:sta kiinni tämä asia ![]()
Hyvä Sauli, hieno osumatarkkuus. Maanantaina olisi vielä aikaa tarjoilla joululahjaa ja vähän tarkistaa suositusta viimeaikaisen kehityksen linjassa ![]()
Hyvät joulut!
BVK:n mandaatin koko kasvaa taas muutamia prosentteja:
Jatkaa hyvää uutisvirtaa viimeisen parin kuukauden sisään.
Onpa kyllä mukavaa luettavaa tämä.
Lisäksi edelleen kai odotetaan että tästä tehtäisiin yritysosto ihan jo vaikka tämän vuoden aikana, tietenkin kovalla preemiolla!
Älkää nyt hyvät ihmiset toivoko, että taas yksi erinomainen yhtiö ostettaisiin pois. Tämä on arvokkaampi piensijoittajille elävänä kuin kuolleena. Harmitelkaa ennemmin vaikka liian pientä omistustanne, kuten allekirjoittanut.
Samaa mieltä, itse ostin todella pitkällä tähtäimellä joku aika sitten. Tämä oli mielestäni ennakoitavissa, hyvin osui oma näkemys.
Herranjestas mikä sieltä tulee! Kurssireaktioksi ylipappi odottaa siis “maltillista” reaktiota ylöspäin. Itse uskaltaisin veikata +4,89% tälle päivälle.
Nämä ovat viisaita sanoja. Komppaan täysin!
Pienet vaivihkaiset myhäilyt Joakimilta webcastissä kertoessaan suurimman omistajan vaihtuneen, jossa myös oma määräysvaltayhtiö mukana ![]()
Mukavaa kuunneltavaa taas kaikin puolin koko webcast!
Volyymi on jo nyt suurempaa kuin edellisenä piikkipäivänä (ed. osari). Tämä lupaa hyvää.
Ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla enemmän näkemyksestäsi, jos voit tai haluat avata sitä. Omani nojaa enemmän tai vähemmän Vilenin ja Raussin (OP) näkemykseen.