Bioretec - Åbner det amerikanske marked?

Godt indlæg!

Alle tog fejl af selskabet her, fordi selskabets kommunikation lovede noget helt andet. Også under Donzes tid begyndte selskabets præstationer at se lovende og overbevisende ud. Jeg er stadig enig, efter alt dette, i produktets potentiale, som ifølge den nuværende information stadig er exceptionelt. Bioretecs fiasko ærgrer mig, og man ville gerne forstå, hvad det hele skyldtes – hvordan et så unikt produkt, der løser mange problemer på én gang, kan fejle på denne måde.

Der vil helt sikkert blive betalt en præmie, men hvis der kom et tilbud på de nuværende kursniveauer, ville det være meget usandsynligt at få pengene hjem igen. For sådan en pengeafbrændingsmaskine betales der næppe meget mere end en præmie på 50 %.

Lad os dog håbe på det bedste. Jeg følger selv selskabet med interesse fra sidelinjen og er klar til at investere i det igen, når selskabet beviser produktets salgspotentiale. På det tidspunkt kan kursen være fordoblet eller tredoblet, men jeg tager ikke længere den samme risiko med dette selskab.

3 Synes om