ManitBoi5

ManitBoi5

Päivittäin foorumia todella pitkään seuranneena ja lukeneena, päätin vihdoin luoda oman tunnuksen. Katsotaan meneekö nimimerkki vaihtoon jossakin vaiheessa, kun meitä Manitboisseja täällä onkin näköjään jo useampi :slight_smile: No ei anneta sen nyt haitata.