ManitBoi5
Päivittäin foorumia todella pitkään seuranneena ja lukeneena, päätin vihdoin luoda oman tunnuksen. Katsotaan meneekö nimimerkki vaihtoon jossakin vaiheessa, kun meitä Manitboisseja täällä onkin näköjään jo useampi
No ei anneta sen nyt haitata.