Ei se niin mene. Vaikka 90% olisikin hyväksynyt ostotarjouksen, niin ostajakonsortio ei niitä vielä omista eikä voi liputtaa. Ostajakonsortio on liputtanut 5% rajan ylityksestä, koska nuo osakkeet ovat ostaneet pörssistä. Osakkeen vaihtomääristäkään ei voi päätellä onko 90% rikki vai ei, koska hyväksynnät eivät näy vaihdoissa. 90% hyväksyntöjä voi olla rikki tai sitten ei.
niin tietysti, itse tarkoitin sitä hetkeä kun on hankkinut 90% omistuksen, joka on pakko liputtaa.
Mutta sitä ei siis teknisesti voi tulla ennenkuin tarjousaika on ylihuomenna loppunut
Mikähän tiedottamisessa kestää? online seurannan kautta luotettava luku tarjouksen toteutumisesta ollut jo eilen heillä..
Ei siellä mikään erityisemmin kestä, on tiedotettu, että alustava tulos julkaistaan tänään, kellonaikaa ei ole sanottu, mutta innofactor vaikkapa tuli kello 18. Todennäköisesti 15-24 välisenä aikana
Noin varmaan, mutta tämän päivän järjestelmillä eilen jo 0,1% tarkuudella ollut tieto tarjousajan päätyttyä klo 16. Nämä pitäisi tiedottaa viipymättä. Tieto ollut jo eilen heillä tosiaan.
Ja linkki, tuollaista chat-tyyppistä keskustelua foorumilla yhtiöketjuissa pyydetään välttämään: Diana BidCo Oy:n kaikista WithSecure Oyj:n osakkeista tekemän vapaaehtoisen suositellun julkisen käteisostotarjouksen alustava tulos | Kauppalehti
Tässä on Atelta tähän asiaan vielä tiivis kommentti. ![]()
93,1% saatu tällä hetkellä kasaan.
Jälkikäteinen tarjousaika alkaa tänään ja päättyy 3.11.2025 klo 16:00.
“Tarjousvastike maksetaan jokaiselle WithSecure Oyj:n osakkeenomistajalle, joka on pätevästi hyväksynyt ostotarjouksen, arviolta 10.11.2025, kun taas jälkikäteisen tarjousajan aikana pätevästi tarjottujen osakkeiden tarjousvastike maksetaan osakkeenomistajille viimeistään 27.11.2025.”
Tässä on Aten tiiviit kommentit siitä, miten Diana toteuttaa ostotarjouksen. ![]()
Tässä Aten kommentit toissijaisista Q3-luvuista. ![]()
Mikähän tässä mahtaa olla taustalla? On ollut mielenkiintoista huomata kurssin pyörivän yli lunastushinnan ja muutaman sadan tuhannen euron ostotoimeksiantoja on näkynyt 1,71 tasollakin.
Tässä on Aten kommentit WithSecuren ostotarjoukseen liittyen. ![]()
Kiitos huomiosta
Olen tässä just viestitellyt herran kanssa privana paljon, johtui kait siitä. Korjattu!
Piti ihan tarkistaa, kun Alokas jotain sanoo, mutta kyllähän se meikäläinen oli kommentin kirjoittajana
Jos täällä foorumilla vielä WithSecuren omistajia on, niin kannattaa kipin kapin mennä tarjous hyväksymään, ellei jostain kumman syystä halua makuuttaa pääomia jumissa huvin vuoksi pidempään.
Hyvin mahdollista, että jäljellä olevassa muutamassa prosentissa on väkeä, jotka eivät enää muista omistavansa teknokuplassa ostettuja Data Fellowsin osakkeita ![]()
Ehkä lunastuksessa hinta on sama, mutta ehkä verovuosi eri?
Nordea mobilessa ainakin joku bugi. Olen hyväksynyt ostotarjouksen jo ajat sitten ja nyt menin katsomaan ko. tapahtumaa niin pyytää taas uudestaan hyväksymään ostotarjouksen. Ja kun sen hyväksyy, tulee virheilmo ”vastauksen lähettämisessä tapahtui virhe”. Soitin aspaan niin sanoivat että jollain muullakin sama homma. Selvittävät asiaa.
Onko aiemmin hyväksynnän tehneiden osakkeet jo ostettu ja rahat tilille vai sekoileeko Nordea vain minulla?
Eipä ole rahoja tilillä vielä näkynyt. Olen ymmärtänyt että 11-12.pv maksetaan eli ensi viikolla pitäisi näkyä.
10.11 eli maanantaina on ilmoitettu päivä ja tuleehan kaikki osingotkin sinä päivänä tilille kun ilmoitettu vaikka siinä oli puhetta jostain pankkiviiveestä mutta tuskin koskee perus kotimaisia tilejä. Itse olen siihen ainakin panostanut siihen että tulisi nopeasti kun käyttötililtä löytyy alle 2e.
Hei, otin yhteyttä Nordeaan asian tiimoilta ja lupasivat tutkia asiaa. Vastasivat seuraavana päivänä että kyseessä joku bugi MUTTA ei vaikuta jo aiemmin hyväksyttyyn ostotarjoukseen. Eli vaikka tarjoaa optiota uudelleen hyväksymisestä, ei kuulemma tarvitse (eikä itseasiassa pystykään koska tarjoaa erroria kun yrittää lähettää) tehdä sitä uudestaan eli kyseessä Nordean omassa järjestelmässä oleva virhe ja tähän tietoon ainakin itse luotan.