Mitäs mieltä +GF+ nyt kun Uponor alkaa olla sulateltu?
GF myy myös työstökoneliiketoiminnan. Kauppa toteutuu nyt 2025 alkuvuonna. Tehtaat Sveitsissä ja Kiinassa niille.
Korkean jalostusasteen valuosat aerospaceen jne on kysymyksen alla divestoidaanko vai ei.
Jatkossa yksiköt (ehkä) siis on kaikki mahdollinen liitin ja putki, suunnittelu ja toteutus nesteiden kuljettamiseen. Tuotantoa Saksassa, Ruotsissa, Sveitsissä, Itä-Euroopassa ja Kiinassa.
Vähän kuin Kemira, mutta keskittyy kotitalouksiin, datakeskuksien jäähdytykseen ja laivoihin. Eli pienempiin putkiin.
Yhdysvalloissa on high tech rakennelevyjä tekevä tehdas.