Luulisi kotimaan myynnin ottaneen ainakin hieman osumaa Venäjänliitetoimintaan liittyneen uutisoinnin johdosta.
Käsitykseni mukaan USA:n ja Japanin viranomaisluvat sähkökiukaiden osalta ovat vielä kesken, joten sieltä ei vielä apuja liikevaihtoon Q1:llä. Toivottavasti luvat saadaan asap.
Olisi hyvä kuulla yhtiöltä, missä vaiheessa saunankiukaiden myyntikanavien kasvattaminen on edennyt Euroopassa ja tarkempaa tietoa liikevaihdosta ja sen kehityksestä.
Talkkihankkeen osalta tilanne kutkuttava ja lupaviranomaisen päätös varmastikin tehtynä ennen syksyä. Valittaako joku, jää nähtäväksi. Magnesiitin todennäköinen hyödyntäminen tulee merkittävästi parantamaan kaivoksen kannattavuutta, mikäli tekoälyyn on luottaminen.