Totta, vaatii dokumentaatiota mm. myrkyllisyydestä, ja näin pitää tietysti ollakin. Tuo kirjoitukseni osin epäonnistui, mm. siitä saa sen käsityksen että tekstissäsi on osia jotka pitävät paikkansa ja jotka “kalskahtavat korvaan”. Pahoittelut.
1 tykkäys