Det pratas mycket om regler även här, men ofta undrar jag hur många som faktiskt har läst dem.
Punkt II i reglerna verkar glömmas bort väldigt ofta. Dessutom ges en särskild uppmaning:
Att upprepa samma sak med oneliners och rent tjat tillför inget mervärde till diskussionen, oavsett hur sakligt det än framförs. Jag tror att denna punkt i reglerna har förbisetts av många som klagar på flaggningar. Jag tror inte att flaggningarna handlar om olika åsikter, utan om just dessa forumregler. “Nollinlägg” är ju bara slöseri med allas tid på ett kvalitetsforum.