Jag flaggade inte ditt meddelande, men jag hoppas att vi inte ser sådant grovt språkbruk på Inderes-forumet. Sådant kan vara okej på Kauppalehti-forumet, men jag hoppas att jag inte ser sådana grova meddelanden här. Det är troligtvis sättet saken uttrycks på som ligger bakom flaggningen, inte själva saken.
Här är ett citat från forumets regler:
@Lewisville den fetstilta texten är alltså från reglerna, inte min.