Uskon ainakin itse, että e-polttoaineissa olisi tulevaisuuden kasvutarinaksi. Lisäksi sellutehtaiden ylijäämäsähköntuotanto talvella on ajoittain hyvin kannattavaa. Tästä syystä en ole huolissani kesällä tapahtuvista seisokeista. Suomessa lomautusjärjestelyt ovat joustavia (toisin, kuin yleensä annetaan kuvaa työelämän joustoista) ja niiden ansiosta tehtaiden ei tarvitse käydä silloin, kuin tuotanto on omistajan mielestä kannattamatonta.
4 tykkäystä