Savox suunnittelee listautumista

Eikös tällä pitänyt alkaa kaupankäynti tänään? Nordnetissä ei taida ainakaan onnistua vielä tänään :sweat_smile:
image

1 tykkäys

Listautumisesitteen täydentämisestä johtuen merkintäanti päättyy vasta tänään.

3 tykkäystä

Kerrottiinko milloin kaupankäynti alkaa?

Kaupankäynnin pitäisi alkaa prelistalla 23.6 ja Nasdaqissa 25.6.

9 tykkäystä

Barron’s artikkelissa on mainittu myös Savox:n listautuminen. Lisäksi pohtivat listautuuko ICEYE. Juttu on maksumuurin takana, mutta positiivisessa hengessä mennään.

Mukavaa, että Pohjolankin ipo:t saavat kansainvälistä huomiota.

https://www.barrons.com/articles/europe-defense-ipo-military-2539c905

8 tykkäystä

Tästä se sitten lähtee liikkeelle :slight_smile:

**
Savox Communications Oyj:n listautumisanti ja -myynti on ylimerkitty moninkertaisesti ja toteutetaan suunnitellusti**

14 tykkäystä

Laitetaan vielä allokaatiosta, se kuitenkin kiinnostelee. :slight_smile:

Yksityissijoittajat saavat kaikki vähintään 50 osaketta. Tämän ylittävältä osalta 12% merkintamäärästä. Osakekohtainen merkintähinta oli 10,72 euroa osakkeelta. Melko pienestä määrästä lappuja siis kyse, mutta tokihan niitä saa huomenna pörssistä lisää tikkerillä SAVOX.

19 tykkäystä

Mielenkiintoista nähdä osakasluettelo / suurimmat osakkeetomistajat, kun listaus aikanaan julkaistaan yhtiön sivuilla listautumisen jälkeen. Nythän institutionaaliset sijoittajat kategoriassa ankkurit ottivat sen ennalta ilmoitetun 26 M€ edestä osakkeita ja muille instututionaalisille jäi 29 M€. Näistä sitten yhtiö poimii itselleen sopivat, ja jakaa osakkeita kunkin sijoittajan vaateet/toiveet huomioiden, ja usein pienet tahot institutionaalisessa sarjassa jäävät nollille.

Yksityispuolella tuosta tiedotteesta laskettuna merkintöjä oli jätettu noin 1,861 miljoonaan osakkeeseen, kun jaossa oli 233 208 kpl eli aikalaila tasan 8x.

9 tykkäystä