Et par spørgsmål meldte sig! ![]()
-
Hvordan måler virksomheden sine strategiske mål i praksis? De nuværende hovedmål indeholder ikke numeriske mål, så jeg antager, at virksomheden har interne KPI’er, der er knyttet til målene herunder? Kan I uddybe disse?
-
Virksomheden har oplyst, at den fokuserer på at skabe grundlaget for vækst i sin strategiperiode. Nu hvor vi bevæger os ind i strategiperiodens sidste år, hvordan vurderer Jouni så, at virksomheden er lykkedes, og hvad vil der blive fokuseret på i løbet af 2026?
-
Hvor følsomme er Revenios kunder i USA over for usikkerhed? Blandt de medtech-virksomheder, jeg følger, har nogle allerede aflagt regnskab, og tallene er meget svingende. For nogle har en regeringsnedlukning (government shutdown) givet et stort hug i salget, fordi kunderne er offentlige laboratorier osv. Andre har derimod accelereret væksten i USA. Hvordan vurderer Jouni, at kundernes adfærd ændrer sig, når usikkerheden stiger?
-
Hvilke prismodeller har Revenio for sine softwareløsninger? Giver f.eks. den nye iCare ALTIUS ny omsætning, eller stilles disse til rådighed for kunden i forbindelse med køb af produkter?
-
Er der et fald i multiplerne at spore blandt potentielle opkøbsemner?
Jeg antager, at Juha spørger ind til, hvordan genopretningen ser ud for de Private Equity-drevne kunder, og om der er ændringer fra sidste kvartal
.
Jouni henviste i Q3-interviewet til R&D-projekter i pipelinen, som kan øge FDA-omkostningerne. Al yderligere information om disse er af interesse.
Et spørgsmål til Juha: Sker APAC-salget direkte eller via en partner?