Todettakoon läpinäkyvyyden nimissä etten ole omistustani vähentänyt, mutta en enää pysty selittämään asioita itselleni parhain päin ja toistuvasti pettymään. Tätä saanut tehdä ihan riittävästi. Ehkä vähän pienyhtiö-turnausväsymystäkin saattaa olla 
Samaa mieltä muista pointeistasi. Kolmas vaihtoehto, joka ei ole yhtiön omissa käsissä, on katsoa siirtyvätkö muut pois alta.
Wolverine (15.9) ei siirtyne mihinkään. Gameplay otettiin hyvin vastaan ja ennakkotilaukset vahvoja.
Silent Hill: Townfall (24.9) vahvin ehdokas siirtämään. Ketään ei kiinnostanut traileri, eikä trendaa wishlisteissä eikä ennakkomyynneissä. Suurin häviäjä julkaisuikkunassa, mutta toisaalta merkityksetön Resonamtin kannalta vaikka siirtyisi.
Onimusha (25.9) trendaa Resonantia PC:llä paremmin, PS:llä huonommin. Vapaasti testattava Demo helpottaa pelaajien konversiota wishlisteihin ja preordereihin. Aiemmat pelit suht lyhyitä, Capcomilla tuskin valtavaa kehitysbudjettia tässä kiinni, hyvä vuosi on jo plakkarissa ja tämän pelin ROI tulee todennäköisesti pienemmälläkin myynneillä. Ei välttämättä insentiivejä siirtää ellei Resonant täysin dominoi some- ja mediatilaa SGF ja hands-oneilla ja jätä Onimushaa varjoonsa. Toistaiseksi ei siltä näytä. Siirtyminen olisi Resonantin kannalta merkityksellisin, nyt kun Phatnom Blade jo viivästettiin.
Ace Combat 8 (2.10) tuskin kiinnostaa siirtää. Vahva fanikunta, eri genre, ennakkotilaukset vahvat.
Olisi toki mukavaa. että olisi välillä muutakin kuin “toivotaan toivotaan” meininkiä tässä keississä.
@Akee Hei kuka mun kanssa enää Remedy-härkäilee ja on optimistinen jos sinäkin olet lannistunut?
Oletko @Spwni joskus härkäillyt
?@Pohjolan_Eka taitaa tällä hetkellä olla suurin härkä.
Kyllä Resonantista ihan kaupallisesti hyvä suoritus voi mielestäni vielä tulla, vaikka markkina saattaa hinnoittella jotain muuta.
Julkaisuikkunan myötä kuitenkin pyyhin “breakthrough hit” -skenaarion todennäköisyydet omista exceleistäni mataliksi, aiemmin annoin tälle jopa 10-15% todennäköisyydet, mutta kilpailu väkisin tätä nyt rokottaa. Asia mikä yhdistää esim. Helldivers ja Claire Obscuria hyvän pelattavuuden lisäksi on suht vapaa julkaisuikkuna.