Remedy - Suomen AAA-pelien ylpeys (Osa 2)

Kyllä, syyskuu tulee olemaan täynnä. Mutta sitten kun miettii, niin missä se hyvä väli löytyy, kun kokoajan tulee uusia isoja kilpailijoita ja vanhatkaan ei markkinoilta katoa? Tomb raider siirtyi helmikuulle joten silloinkaan ei ole hyvä. Pakko se peli on vaan jossain vaiheessa uskaltaa pukata markkinoille ja toivoa pitkää häntää :wink:

Puha mainitsi X:ssa että “Hands on impressions are coming quite soon”. Kyllähän se vaan tämmösissä peleissä pelattavuus korostuu ja jos se sattuu kohdalleen niin hyvä tästä tulloo.

lisäksi Puha mainitsee myös “The most important thing is to launch a great polished game. Instead of launching too early, I’m sure we all agree on that. We also took great consideration with the pricing of the game. Trying to ensure we launch in the best possible way.”

Eipä tuon enempää voi vaatia, tapoja sen saavuttamiseen on toki monia.

22 tykkäystä