Tässä kiteytyy tämä Controlin ongelma, se EI ole itse iso peli, vaikkakin ennusteet ja osakkeen hinnoittelu edellyttää megahittiä.
Somepöhinä vaisua ja gameplay videotkaan eivät tunnu herättävän mitään reaktiota suuntaan taikka toiseen - vaikuttaa keskinkertaiselta peliltä ja kaikista reaktioista uupuu se todellinen “must play” innostus.
Syytä pitää mielessä, että “Pelifirma on niin hyvä, kuin sen viimeksi julkaistu peli” ja Remedyn edellinen julkaisu ei ollut kovinkaan vakuuttava suoritus kun ilmeisesti moninpelistä kuoriutunut nyt lopulta yksinpeli:
