Kiitos hyvistä viesteistä @JP199 ja @Tyhjatasku . Vaikea olla erimieltä teidän pääpointeista liittyen tähän yhtiöiden vertailuun. Sen haluan sanoa, että minulla ei mitään Aurooraa vastaan ole ja tosi lähellä olin osallistua antiin, mutta koska siinä hetkessä koin Aurooran arvostuksen olevan niin lähellä Relaisia, että en kokenut tarvitsevani uutta sarjayhdistelilää salkkuun. Noh helppo olla jälkiviisas, että ainakin tällä ajanjaksolla olisi kannattanut olla tarinassa mukana.
Yhtiöiden fokukset ovat ainakin oman ymmärrykseni mukaan tällä hetkellä aika erilaiset. Relais on nyt puhunut uuden CEO:n johdolla paljon pääoman tehokkuuden parantamisesta ja orgaanisesta kasvusta. Tämän johdosta vähän yllätyin tästä yrityskaupasta, koska minulla ei omassa lottokupungissa ollut ainuttakaan yrityskauppaa tälle vuodelle. Aurooran osalta en nyt ulkoa muista, mutta eikös siellä kaavailtu lähes liikevaihdon tuplaamista vuoteen 2030 mennessä tms?
Jälkikäteen näitä on tosiaan helpompi analysoida, mutta varmaan tämä kasvuhakuisuus ja teollinen toimiala ovat olleet tekijöitä, jotka ovat puhutelleet markkinaa nyt enemmän verrattuna hyötyajoneuvojen huolto/varaosaliiketoiminta. Relaisissa olen itse aina arvostanut sitä, että yhtiö on aikalailla suorittanut sitä mitä on luvannut.