Ei mun käsityksen mukaan mitään ole erityisesti uusittu Haierin tarjouksen jälkeen mutta voimassa ne tällä hetkellä on. Perumismahdollisuus korkeamman bidin vuoksi on kuitenkin olemassa (itse asiassa haierin tarjousaikahan ei ole edes alkanut, en ihan tarkkaan tiedä onko peruminen mahdollistakin vasta sen jälkeen vai jo nyt). Muita ehtoja tosiaan ei ole eli jos 80% hyväksyntä jostain kumman syystä täyttyisi niin tarjous toteutuu.
EDIT: @Critter1: tuota uusittu sitoumus termiä on käytetty jo grand bidcon tarjouksen korotuksen yhteydessä, oletin että termi oli pidetty vain samana siihen nähden. Uusittu tai ei, oleellista on että ne on voimassa ehtojen mukaan eli peruutusehto on voimassa.
Uskon itse kuitenkin että tässä mukana olevat sijoittajat ovat ainakin pääsääntöisesti järkeviä ja loogisia, jotka haluavat mielummin enemmän kuin vähemmän rahaa. Osakekurssinkin ollessa grand bidcon tarjoushinnan yläpuolella en näe sen toteutumista realistisena. Kannattaa edelleen muistaa että Rettig olisi grand bidcon toteutuessa myymässä 40 % firmasta, joten heillekin se olisi valtava taloudellinen menetys haierin bidiin nähden. En siten edelleenkään rettigiä tässä leimaisi pahikseksi.
Nyt jatkan lomia ja jätän kommentoinnin ens viikon tapahtumien osalta kollegoille.