Huomenta!
The Federal Reserve System eli FED julkaisee tänään korkopäätöksen kello 21.00 ja tässä ketjussa Economist at Inderes @Marianne_Palmu on juontamassa tätä draamaa. Erilaiset asiapitoiset lisäarvoa antavat ajatukset, kommentit ja kysymykset ovat varsin tervetulleita. ![]()
Tässä on linkkejä erilaisiin ketjuihin, mihin voi laittaa viestejä, jotka eivät sovi välttis tähän ketjuun.
- Kepeämmät heitot tänne:
https://keskustelut.inderes.fi/t/inderesin-kahvihuone-osa-8/ - Kurssien heiluntaa saa ihmetellä alla olevassa ketjussa:
Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 3) - Päivän päättömästi liikkuvia pördeliikkeitä voi paheksua täällä:
Pörssin päiväliikkeet ja korjaukset (Karhunpesä & Härkätaisteluareena) - SIJOITUSmeemit tänne:
https://keskustelut.inderes.fi/t/inderesin-sijoitusmeemiketju/
Ennen illan tapahtumaa kandee lukea Mariannen eilen kirjoittama makrokatsaus:
Laittakaa hälytys kännykkään ja olkaa täällä paikalla viimeistään kello 20.55, vaikka toki vähän myöhemminkin ehtii mukaan.
Tervetuloa! ![]()

