Kysymys johdolle ja hallitukselle eikö näiltä tasoilta kannattaisi käynnistellä omien osakkeiden osto-ohjelma ennemmin kuin maksella osinkoja ulos? ![]()
2 tykkäystä
Kysymys johdolle ja hallitukselle eikö näiltä tasoilta kannattaisi käynnistellä omien osakkeiden osto-ohjelma ennemmin kuin maksella osinkoja ulos? ![]()