Voinkin jo kertoa seuraavan liikun etukäteen. Maanantaiaamuna myyn kaikki laput jo laitan all-in GameStoppiin 200% velkavivulla.
Älkää nyt lapset oikeasti seuratko jotain sokeaa oraakkkelia. Minähän olen juuri sijoittaja joka ei tasan tarkkaan tiedä mitä tekee. Tämän vuoksi peesaan silmät kiinni jotain interwebin (parodia)hahmoja vaihtelevalla menestyksellä.
Mikä pahinta en ole ilmoittanut puoliakaan kaupoistani tässä ketjussa. Onnea ja menestystä valitsemallanne tiellä.