Eilen möin puolet nokioista ja nyt lähti loput.
Kempoweria pari satsia n.37,2e keskihinnalla.
Eilen möin puolet nokioista ja nyt lähti loput.
Kempoweria pari satsia n.37,2e keskihinnalla.
Kempower lisää 36,70€ ja näytttää että jäi liian pieneksi…
Tietoa lisää OST:lle. Toivottavasti ei tässä tapauksessa lisää tuskaa. Saati turskaa.
Kempower pieni lisäys hiluilla @ 38,50€, kun alle neljällä kynpillä lähtee.
Édit: sijoitusvirhe, maksoin liikaa. Paljon alempaakin olisi saanut ongittua. No nämä on näitä…
Kempower osto 37,03
Myynti 39
Hyi
Toinen Kemppi lisäys 37 hujakoilta.
Kempower triplaus avauksesta ~36 ja jotain €.
Elisaa lisää 42.14e.
Ostin nämä takaisin 38,50. Liikaa kaiketi maksoin, mutta näin tällä kertaa.
Reveniota 50 % lisää @19,97€. Osuus salkusta nyt 9,1 %.
Tämä osuus pysynee salkussa pitkään, mutta vanhempia omistuksia saatan jossain vaiheessa kevennellä veromyyntinä. Aiemmat olikin jo 45 % miinuksella. Saa nähdä ja huolettaakin, miten tässä lopulta käy, kun Harvia-seikkailusta jäi pahat muistot.
Lisäys 1500kpl Media&Games Invest @9,90kr. Sen verrnan huolta on tukitason pitämisestä, että päätin antaa oman tuen lisäostolla
Nämä myyty pois 25% tuotolla. Olivat 4x vivulla.
Lisää Nordeaa taas kerran, hinta 10.45€. Tulos ja osinko jostain syystä eivät kelpaa markkinoille; minulle kelpaa vallan mainiosti.
Myin taas Nokiat markkinaan ja otin tappiot tälle vuodelle kun on vielä mistä vähentää. Luulen että iltaa kohden lasketaan vielä lisää ja tähän ehtii taas palaamaan jos Q4 oikeasti saadaan ohjeistuksen alalaita kiinni.
Exit Harvia, yht. reilut 300 lappua @ 24,5 €. Tarkoitus on ollut myydä Pajuharjun lähdön jälkeen ja odotellut lähinnä sopivaa hetkeä / käteisen tarvetta. Odotan että marginaalipaine tulee tämän kanssa hieman muita myöhemmin, ja liikevaihdon laskuhan on ollut nähtävissä jo vuoden päivät.
Rusta avaus seurantaan. Lisää halpakauppoja salkkuun.
ja Kempowerit pihalle reilu 5% tuotolla.
Myyty myös suurin osa Kempowereista. Jätin “hippuja” seuraamista varten. Osakkeen arvostus niin korkea, että jätän riskin muille ja siirrän voitot käteiseksi ja varmaan piakkoin muihin osakkeisiin.
Myyty 2800kpl Nokioita pois.
Ladattu niin paljon tuonne Q4:lle että itse paljon mielummin poimin muita marjoja näillä markkinoilla.
Lisäys: 40kpl Evo 1050sek. Valuuttakurssista lisää alennusta.