Optomed - Terveysteknologiayhtiö

Kun muistetaan edellinen Kiinan valloitusyritys ja tiedetään, kuinka suljettu markkina se on, voi “50/60” olla ihan validi veikkaus edelleen, vaikka Q1-kommenteista onkin jo pari kuukautta. En ole mistään löytänyt indikaatiota siitä, että siellä tehtäisiin varsinaisesti rahaa, vaan tässä vaiheessa mennään vieläkin markkinointi- ja pilottivaiheessa. Linkkariviitteet ovat positiivisia, mutta valmista ei varmasti vielä ole.

Jos on kovin varma siitä, että Kiina tulee onnistumaan isosti, niin nyt on varmasti edelleen hyvä hetki ostaa. Jos onnistuminen rupeaa jossain vaiheessa näkymään numeroissa, on paras hetki jo takana, mutta riskitkin taas pienemmät.

7 tykkäystä