Optomedin kohdalla ollaan hys hys niin kauan kuin voidaan vain olla. Lisäksi kiina hypetyksestä joku voi pitää huonona juttuna, joten mielestäni ihan hyvä olla hiljaa.
Oltaisiin tästäkin isommasta diilistä voitu kertoa etukäteen. Toimaria pitää osata tulkita, sanoi olevansa erittäin varma seuraavieb kvartaalien parantumisesta ja itse uskon tähän