Jos oikein muistan Q1 yhteydessä Himberg vilautti, että H1 aikana voisi kuulua BigPharma tms uutisia. Nyt tässä tilanteessa ja näillä (Kiina) mausteilla se alkaa tuntua mahdolliselta . Hytinä on sen suuntainen, että uutisten virta tulee kyllä jatkumaan (jo ennen keskiviikkoa?)
5 tykkäystä