Optomed - Terveysteknologiayhtiö

Eihän tuota tarvitse joka kuvan välissä tehdä. Vai mitä tarkoitat? Minulla on vallan eri käsitys näistä laitteista. Magneettikuvauslaitteistoakin kuljetetaan tien päällä ja siinä on varmasti herkempää ja enemmän kalibrointia vaativaa tekniikkaa. Ja kannettava tai ei niin liikkuva ihminen toteuttamassa kuvaamista on yksikkökustannukseltaan liian kallis. En kertakaikkiaan ymmärrä laskukaavaa jolla liikkuva yksikkö peittoaa seisovan yksikön jossa 1 kuvaaja kamerallaan voi kuvata 50-100 potilasta päivässä.

Olen seurannut Optomedia sen koko pörssitaipaleen ajan. Omaa hands on kokemusta tuotteesta ei ole, mutta olen kuullut että käytettävyys häviää kilpailijoille.

Ainoa sijoituskelpoinen medtech hesulissa on Revenio. Aiforia ehkä, mutta sen tarina on vasta avautumassa. Nexstimillä harva taitava-onnekas ajoittaja on saattanut tehdä tuottoa, itselläni oli salkussa pieni erä kauan sitten enkä siinä onnistunut. Kommenttini saattaa vaikuttaa provokaatiolta koska ne eroavat foorumin ilmastosta niin selvästi mutta kyseessä on vain oma mielipiteeni. Oma kokemukseni on että valtavirrasta eroavat näkemykset tuovat suurimman lisäarvon tässä ”pelissä”.

13 tykkäystä