Olvin tulevaisuuden näkymät -ketju

Semminkin, kun Q1:llä näkyi viime vuodesta poiketen pääsiäismyynti, ja vastaavasti kun sitä ei nyt viime vuodesta poiketen näy Q2:lla.

Itseäni mietityttää panimoissa tällä hetkellä Iranin tilanteen vaikutua tölkkien saatavuuteen ja kustannuskehitykseen. Ja toisaalta panimoiden keskinäinen asema mahdollisten ongelmien ilmetessä. Olvin vahvuus on tietenkin suuri koko, joka on eduksi toimitusvarmuudessa. Toisaalta tuotteiden matala hintapiste tarkoittaa sitä, että hintojen noustessa se tölkki syö kyllä kateosuutta aivan suhteettoman paljon, ellei kustannuksia saada siirrettyä helposti myyntihintoihin.

5 tykkäystä