Kovin oli pehmeä raportti. EPS vertailukauteen verrattuna -40% . Tanskan ongelmia ei vieläkään saatu korjattua, eikä mitään merkkejä siitä, että tilanne parantuisi nopeasti. Näkymät pidettiin ennallaan, vaikka Värska kaupan toteutumisesta ei mitään tietoa. Ilman Valko-Venäjää tulos näyttäisi vieläkin pahemmalta.
Positiivista se, että Q1 ei yhtiölle merkittävä kvartaali, mutta seuraavilla kvartaaleilla vastaava suoritus ei vain yksinkertaisesti enää riitä.
Toisaalta seuraaville kvartaaleille tuo epävarmuutta kuluttajakysyntä, iranin sodan aiheuttama materiaalien ja logistiikan kustannusten nousu. Lisäksi yritysjärjestelyjen integraatio aiheuttaa lisäkustannuksia.