Nordic Mining ASA: First cargo of rutile is delayed, and tap issue of existing bond
Huonoja uutisia kaivoksen tuotannosta. Rutiilin tuotanto volyymit jatkuu ongelmien takia alhaisina pitkälle ensi vuoteen. Joten rahaa tarvitaan lisää.
Ainoat hyvät puolet uutisessa, että saavat asiantuntija apua Iwatanilta ja Barton groupilta ja tämän uuden rahoituksen turvin rahatilanne turvattu vähäksi aikaa.
Kurssi varmaan huomenna alamäessä. Itse olen nyt kyllä odottavalla kannalla ja odottelen ramp upin loppuun ennen kuin lisäostoja. viimeksi oikeuden käynnin jälkeen vähensin position minimiin.