Nexstim - Aivostimulaatiolla maailmanvalloitukseen

Ainahan näissä firmoissa joudutaan odottamaan tulosraporttia, että totuus paljastuu. Ellei sitten varoitella ennen sitä. Olisihan se kiva jos olisi realiaikainen tieto missä mennään. Nyt jos myy tai ostaa, joutuu spekuloimaan sillä mikä on tulos. Itse toistaiseksi saatavan tiedon valossa en tee mitään. Odotan että sitä tietoa on saatavilla. Tokihan se harmittaa jos tulee Jytky ja en ole ostanut lisää. Toki se harmittaa myös jos tulos on pettymys enkä myynytkään. Osakesijoittaminen on ikuisen harmituksen harrastus. Jos sattuisin ostamaan ja tulee se Jytky niin harmittaa että en ostanut enempää…:upside_down_face:

14 tykkäystä

Samanlaista oli liiketoiminta kun osake treidasi 3eurossa että voi olla fiksukin keventää?

Aina tulos tappiolla ja liikevaihto todella pientä.

yhtiö on niin ison terveydenhoidon megatrendin (mm. masennuksen hoito) juurella ja skaalattava markkina maailmanlaajuinen, ettei mitään rajaa - nykyinen kaupparaportointi on ihan ok toistaiseksi ainakin osalle sijoittajasäästäjiä. Jos tää ois jenkkiyhtiö, niin …No ensi vuonna sitten

10 tykkäystä

Brainlabin ja Sinaptican kauppoja ei eritellä ja ne pyritään ilmoittamaan. Eli siellä voi olla piilossa olevia laitemyyntejä. Nyt tässä vaiheessa vain pitää miettiä millaisia ja mihin kohteisiin meneviä kauppoja ei haluta ilmoittaa? Mikä menee liikesalaisuuksien piiriin ja onko siellä oikeasti mahdollisuus, että jos Brainlab tai Sinaptica haluaa pitää kaupan piilossa, niin se pysyy piilossa? Mikä oli viime vuonna ilmoitettujen ja toteutuneiden kauppojen ero?

Esim Brainlabin 4 miljoonan takuukate tarkoittaa 13 laitetta vuositasolla(korjatkaa jos olen väärässä). Minusta tuosta kannattaa huomioida, että Brainlab olettaa myyvänsä tuota enemmän laitteita tulevaisuudessa. Tarina pysyy edelleen ja se ei ole muuttunut.

Mitä tulee tähän vuoteen ja varsinkin vuoden loppuun, niin olen vähän pettynyt. Ketsuppipulloefektiä ei vielä tälle vuotta saatu minun arvioissa. Sinaptican lopullinen diili ja sen julkistus voisi antaa joulumieltä tännekin.

2 tykkäystä

Vastahan tuossa aiemmin toimitusjohtaja hyvin selvästi kertoi, että “Kaikille asiakkaillemme toimitetut laitteistomäärät (sisältäen siis myös Brainlabille toimitetut laitteistot) raportoimme edelleen neljä kertaa vuodessa eli Q1 ja Q3 liiketoiminnan päivityksissä sekä H1 ja H2 tulosraporteilla.”.

Eli osavuosikatsauksista ne toimitusmäärät selviää, mielestäni ihan turha spekuloida muuta, ellei yritys itse välissä kerro jotain lisää.

14 tykkäystä

Huomenna on hyvä päivä julkistaa lopullinen Sinaptica-diili.:smiling_face_with_sunglasses:

Aiesopimuksessa ilmoitettiin, että vuoden loppuun mennessä on tarkoitus allekirjoittaa varsinainen sopimus.

9 tykkäystä