Kaipola on ollut kyllä surullisen kuuluisa paikka viime vuosina. Voi olla lupakäsittelykin aika nihkeää, kun mainitaan Kaipola ja muovinkierrätys
. Toivottavasti Lamor onnistuu jatkuvatoimisella prosessilla vaikka italialainen tekniikka ei sinänsä herätäkään luottamusta. Ottaen huomioon Lamorin viimeaikaisen menestyksen yhtiönä ja muoviöljyn maineen yleisesti, niin arvioisin että Lamor saa yrittää kerran ja jos ei onnistu, niin sitten menee sekin vähä mitä maineesta on jäljellä.
3 tykkäystä