Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut (Osa 4)

Yllättävän hyvää menoa ollut Servicewarella viime aikoina. Vaihto toki vielä varsin maltillista, joten saattaa tulla alaspäin yhtä nopeasti. Toivotaan toki tasaisen tappavaa ylämäkeä. Salkusta löytyy 11,68 keskihinnalla, vanhimmat 2021 alkupuolelta ja halvimmat lisäykset 2023 alkuvuodesta 5,86:lla.

3 tykkäystä

Ondas Holdingsilla (ONDS) osaripäivä ennen pörssin aukeamista. Yli mentiin konsensusarvioista että hujahti. Droonit pörräävät voitokkaasti. Hätäisimmäthän tämän osakkeen jo ehtivät myymään. Premarketissa nyt jo yli 12% nousussa. Itsellä meni 100% nousut rikki tämän osakkeen kohdalla. Kivasti alle kahdessa viikossa. Onnea muillekin jotka ovat vielä mukana.

19 tykkäystä

Itsekin olen vähän tuota miettinyt, kun monissa kyselyissä pakotetaan ottamaan kantaa suuntaan tai toiseen, mukaan lukien Inderesin analyysit. Kuitenkin jokaisella on kullakin hetkellä mahdollisuus ostaa tuhansia eri osakkeita, mutta suurinta osaa näistä tilaisuuksista ei käytetä, kun sijoittajan näkymys on vain neutraali. Samalla huomattava osa osakkeista etenee tai mörnii suunnilleen indeksin tahtiin eli niihin ei tarvitse ottaa kantaa suuntaan tai toiseen, jos subjektiivinen arvonmuodostusmalli näyttää tuollaista tilannetta. Jos arviossa pitää välttämättä ottaa jokin muu kuin neutraali näkymys, niin tämä ei välttämättä tarjoa kovin paljon mitään hyödyllistä, koska huomattava osa osakkeista etenee kuitenkin suunnilleen indeksin tahtiin ja neutraali näkymys on siten aivan pätevä monissa tilanteissa. :arrow_right: :arrow_right:

2 tykkäystä

Haluaako joku kertoa millä ihmeellä Kamux ja Remedy noin hyvin nousussa tänään tollasten kvartaalien jälkeen? :face_with_monocle:

3 tykkäystä

Osta, Kun huonot uutiset eivät enää laske kurssia…

14 tykkäystä

Olen kyllä lyhyen ja todella kuoppaisen osakesijoittamis aikani huomannut sen että ei taida nykypäivänä olla kovin suuresti merkitystä arvoon meneekö firmalla hyvin vai hyvin huonosti, puhtaasti lottoamista tämä homma on :clown_face:

7 tykkäystä

Markkina odotti pahempaa.

Osarin hyvyys tai huonous ei merkitse, vaan se miten se vertautuu markkinan odotuksiin. Kamuxilta odotettiin roskispaloa ja tuli vain hieman savuava kasa. Remedyn osalta sain ainakin itse kuvan että ne tilauspalvelut konsoleilla ns. hoitaa homman Firebreakin osalta ja tilanne ei ole läheskään niin paha kuin Steamin luvuista voisi päätellä.

11 tykkäystä

Tähän liittyen:

Oliko osari hyvä vai huono? Ensin näytti hyvältä mutta ei sittenkään? mitä markkina odotti? Tuskin kuuta taivaalta koska oli jo laskettu 2 kuukautta? Onkohan nyt näin että joku isohko omistaja haluaa vain lapuistaan eroon chatGPT disruptio skenaarion nojalla. Lasku ainakin kiihtyi kun chatGPT 5 julkaistiin kesken päivän. Mutta mitäpä minä tiedän.

3 tykkäystä

Ohhoh BE osakkeet näemmä päässeet jopa raiteilleenkin, eipä ole tullut seurattua hetkeen enkä ikävä kyllä omista :melting_face:
Kyllä nää mun Plug Powerit tulee(han?) vielä perässä :sunglasses::muscle:

4 tykkäystä

Poste Italiane. ATH poks. Kovasti hakkaa tuota 20€ vastusta. 5centin päässä kävi.

Mulla on tämmönen ehkä vähän harvinaisempi osake salkussa, koska olen erilainen nuori. Tänä kesänä ostin. Ihan vaan muutaman satasen pikku siivu.

Onko muita omistajia? Olisi kiva kuulla näkemyksiänne.

2 tykkäystä

Kiitos! Kurssi saikin tästä intoa kääntyä 15min ja 30 min nousutrendiin ja nousta euron pohjista. Daily kynttiläkin näyttää hieman hammerilta, joten jospa pohjat oli tässä.

46 tykkäystä

Ei ole helppoa It-firmoilla. Liiskaksi mennyt vähän jokainen yksi toisensa jälkeen. Tänään Siili -10,54% osta-suosituksesta huolimatta.

22 tykkäystä

Reiluna kansankapitalistina autan fiksuja ja vauraita vaurastumaan, sitten itse otan sen, minkä olen ansainnut ja köyhdyn. Pitää palkita oikeat henkilöt ja antaa keppiä itselle. :+1: :sunglasses:

Kyllä näistäkin osakkeistani vielä veliosakkeet tehdään. :cowboy_hat_face:

16 tykkäystä

Alokas-efekti näyttää toimivan jenkkilässä toiseen suuntaan :muscle:

10 tykkäystä

Uskon että nyt Alokas - efekti muuttuu päinvastaiseksi, eli kaikki mitä ostat muuttuu kullaksi. Sofi on tästä hyvä esimerkki.
“Kultainen kosketus”

11 tykkäystä

:pray:

Alokas, myytti ja legenda

En viitti laittaa muita graafejani muista yhtiöistä, ku ne näyttävät ihan samanlaisilta.

56 tykkäystä

image

Pitkästä aikaa omaan salkkuun onnistuminenkin. Harmi, että positio oli vasta pienen pieni maistelupossa. Tämän päivän jälkeen tuplattu! :cowboy_hat_face:

Herättää muuten ihmettelyä, miten tämä on Nonneroiden keskuudessa näin suosittu osake! Ehkä ne muiden maiden Nonnerot ostelevat (ja nyt myyvät).
image

8 tykkäystä

Tämä taisi olla eräs koronadipin jälkeisen nousukiiman hypelapuista ja nousi Traders clubissakin esiin.
Jengi on bagholdannut sieltä asti.

Ihan ei ole vielä pahimmat bullerot omilleen päässeet.

15 tykkäystä

Tän ostamista mietin eilen mutta päädyin lisäämään paypalia. Sadomasokisti kun olen.

11 tykkäystä

Voihan. Pienessä paniikissa ollaan Nordic Miningin päivää aloittamassa. Jahka se alkaa. Kurssi oli 23,35 eilen.

image

10 tykkäystä