Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut (Osa 4)

Tsekatkaa noista After Hours-prosentit, koska ovat antaneet tuloksen vasta pörssin sulkeuduttua. :slight_smile:

Metan tulos oli ihan siedettävä, pikavilkaisulta näytti paremmalta. Markin puheet olivat nopeasti tsekattuna vähän tyhjiä, mutta toivottavasti panostukset vaikuttavat tulevaisuuteen tuloksekkaasti.

Tulos ylitti odotukset ja puheet sekä muut jutut loivat uskoani yhtiön tulevaisuuteen, vaikka ei meno nytkään huonoa ollut.

Kaiken kaikkiaan hyvä tulos, ellei pieniin yksityiskohtiin tartu. Yhtiö on mielestäni hyvissä asemissa tulevaisuuteen sekä panostukset vaikuttivat uskottavilta. :slight_smile:

Carvana on kasvanut hyvin, mutta juuri tämän kvartaalin odotuksista jäätiin. Kevyellä tuntemuksella näkisin, että miinusmerkeissä on kyse aika pitkälti “vain” siitä, että odotukset alitettiin tällä kvartaalilla, mutta ei ehkä tulevaisuuttakaan hehkutettu tarpeeksi. :slight_smile:

Vahvaa tekemistä. Vakuutuin kvartaalista, mutta itse suhtaudun varovasti tämän yhtiön tulevaisuuteen, mutta en erityisen kriittisesti.

Ehkä jotkut sampolaiset innostuivat osakesplitistä.

Pikavilkaisulla vähän jähmeäksi jäi omasta mielestäni (ja oletin tällaisen firman laskevan paljon), mutta markkinat olivat toista mieltä eivätkä olleet niin kriittisiä kuin minä, mutta tosiaan ei tulosta nyt huonona voinut pitää kuitenkaan ja ehkä pitkän aikavälin kuviot ovat kondiksessa.

Oman ymmärrykseni vaisua menoa, mutta vaisua odotettiinkin - olisin odottanut suurempaa laskua, vähän vain punastelee.

Yhtiössä odotetaan käännettä ja muutosta, mutta oletettavasti tai anteeksi… itse olettaisin siinä menevän aikaa. :slight_smile:

27 tykkäystä