Ainakin Bideen johdolla ei ehditä ilmailupolttoainesäädöksiä muuttelemaan
Trump tuo epävarmuutta Nesteen toimialalle ja onhan tuossa vaarana että nähty pomppu 12,7->14,5 osoittautuu kuolleen kissan pompuksi. Pohjaonginta on pirun vaikeaa.
Ainakin Bideen johdolla ei ehditä ilmailupolttoainesäädöksiä muuttelemaan
Trump tuo epävarmuutta Nesteen toimialalle ja onhan tuossa vaarana että nähty pomppu 12,7->14,5 osoittautuu kuolleen kissan pompuksi. Pohjaonginta on pirun vaikeaa.
Piristy nyt ![]()

Nyt voi sanoa, että nimimerkkisi osuu hyvin yksiin tämän lausunnon kanssa ![]()
Taidetaan kaivella vielä uusia syvyyksiä…
INTRUM putosi kurssialueelle, jossa ei ole tukea kuin vasta 20 tasolla. En yllättyisi, jos se vielä käydään testaamassa.
Ihan ookoo meno edellleen. Arvopaperi tiesi aikanaan, että tenbäggihä siitä on tulossa ![]()
Edit: ytd +520%
Voi liittyä tai olla liittymättä.
Käytin pörssiyhtiö Alphabetin hakukone Googlea.
Se pyyhkii Piilaakson mennessään ja uusi rakennetaan Turku -Salo -Espoo välille. Suomi teknologiassa takas maailman kärkeen ja hesuli forward p/e huitelee +40 tasolla
Luuriin tuli kyllä kaikenlaisia varoituksia, mutta tosiasiassa San Franin alueelle asti ei tuntunut yhtään mitään.
Ketjun aiheessa pysyen tänään tuli mukava 6% tili pelaamalla SOUNia.
Ei tuohon suoritukseen kuitenkaan kovin tyytyväinen voi olla, kun 30% oli tarjolla.
Hesuli kiinni, niin ihmetellään taas tätä. On se kovassa vedossa. Aivan maharotoon. Enkat paukkuu jatkuvasti. Saas nähä tuleeko jonkinlaista korjausliikettä jossain vaiheessa.
Kongsberg Gruppen on tarjoillut vahvaa köröttelyä ylämäkeen koko vuoden!
Minun sijoitukset suoriin osakkeisiin alkoi 11.3.-24 ja tänään KOG oli ensimmäinen osakkeeni, jonka ensimmäinen ostettu pompsi tarjosi +100% kasvun.
Olen kasvattanut KOG:in positiota myös tässä matkan varrella, joka antaa kokonaiskasvun 66,2%.
Kyytiin hypätessäni pelkäsin vähän saavani turpiin hra. Fomolta, mutta pelko oli turha.
Aivan ei ole Teslan osake vielä ATH:ssa, mutta markkina-arvossa lyötiin tänään uudet huiput $1220 miljaardia.
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille paitsi TSLAQ:lle.
Löytyikö täältä tämän omistajia? Juna nimittäin lähti ja kovaa. Itse tutkiskelin tuossa muutama viikko sitten, ja ostot oli lähellä, mikäli olisi dipannut. Hurja on viimepäivien volyymi. Kiinnostavaa kuitenkin seurata miten käy.
@Passi ja Inderesin kurssi sekä liukkarit että viivat ![]()
https://x.com/passiowns/status/1865257027536052733

Löytyy. Liian myöhään lähdetty mukaan tämä syksynä, vaikka tuossa ylempänä itse aikanaan laitoin Arvopaperinkin juttuja. Taisi sitä aikanaan olla seurantasalkussa alle 2 taalalla nippu. Nää on näitä
Mutta uutisten mukanahan tuo on nyt noussut, taidan huvikseen katsella saisiko tuosta salkkuun oikeasti ensimmäisen monsterinousun. Tokihan luvut tuovat varmaan sitten kurssia alas jonkin matkaa. Psykologinen ongelma näiden jenkkilappujen kanssa on se että alkaa ensimmäinen -20% dippi aina heikottaa liikaa…