https://keskustelut.inderes.fi/t/kesla-porssin-potentiaalisin-pien-yhtio/2187/88?u=sijoittaja-alokas
Markedet reagerede ret positivt på ovenstående meddelelse. ![]()
![]()
EDIT:
Markedet var ikke overrasket over resultatet fra den tyske/europæiske gigant? ![]()

https://keskustelut.inderes.fi/t/kesla-porssin-potentiaalisin-pien-yhtio/2187/88?u=sijoittaja-alokas
Markedet reagerede ret positivt på ovenstående meddelelse. ![]()
![]()
EDIT:
Markedet var ikke overrasket over resultatet fra den tyske/europæiske gigant? ![]()
