Kryptovaluuttojen kurssimuutoksien kauhistelut ja hehkutukset

Ethereumista puhuin kun ylempänä sijoittaja alokas sen nousua kommentoi

2 tykkäystä

4000 dollarin taso on tarjonnut historiallisesti todella kovaa vastusta Etherin (ETH) kurssille. Vuonna 2021 nähtiin kaksi ja vuosina 2024-2025 kolme epäonnistunutta yritystä.

Nyt Etherin kurssi on noussut jälleen tälle kriittiselle tasolle (kuvassa viikkokynttilät).

Itse uskon, että Etherin kurssi tekee tämän noususyklin (vuoden 2025) aikana vielä reilusti uudet ATH-lukemat.

13 tykkäystä

Tuossa olisi bitcoinin muutosta tarkasteltu hieman pidemmällä ajanjaksolla viimeiset 15 vuotta. Kaaviossa siis vertaillaan sitä logaritmisella asteikolla osakekoriin, jossa on mukana Nvidia, Netflix ja Tesla. Periaatteessa tuossa voisi käyttää muitakin Mag7-osakkeita tai muita vastaavia, mutta tuolla valikoimalla näytti tulevan vahvin korrelaatio. Pitkän ajan trendi tulee todella selkeästi näkyviin, jossa bitcoin tavallaan hakeutuu tuohon trendilinjaan samalla kun volatiliteetti pienenee jatkuvasti. Toisin sanoen jos tuo jatkuu samalla tavalla, niin tuosta tulee jonkinlainen trackeri, joka seuraa noita vastaavia teknologiaosakkeita. Muita kryptoja en vertaillut tässä, koska niistä ei ole yhtä pitkää historiaa tai kehitys ei näyttänyt hakeutuvan trendilinjaan yhtä selkeästi.

4 tykkäystä

Ethereum ylitti neljän tonnin rajan. :slight_smile:

image

9 tykkäystä

120 000 yllä pyöri Bitcoin :slight_smile:

4 tykkäystä

Huh itse hiki otsalla seuraan että ylittäis 4k(€) rajan niin sitten sais omat lähtee myyntiin. :cold_face:Saa nähdä onko ahneella p*skanen loppu :rofl:

Tom Leen Bitmine ilmoitti just keräävänsä 20 miljardia Ethereiden ostoon. Tähän mennessähän he ovat ostaneet vasta 5 miljardilla. Sharplink kerää myös lisää rahaa ostoihin, sekä Ether Machine ja nyt tuli uutena mukaan EthZilla coproration, jossa Peter Thielillä melkein 8% osuus, ja he alkavat ostamaan myös isommin. ETF inflowt nousee käytännössä pystysuoraan ylöspäin ja eilen oli ehkä ensimmäinen yli miljardin inflow päivä Ethereumilla (voi olla, että on ollut aiemminkin, mutta ei montaa). Mikään ei viittaa siihen, että 4000€ pysähdyttäisiin.

7 tykkäystä

Ainakin kuulostaa siis positiiviselta minun kohdallani tavoitteessani, katsotaan mikä on sitten lopputulos