Itselläni on 160cm Iskun Style T sähköpöytä, ostettu 2018. Maksoi tuolloin 940€ paikalleen kannettuna. Paras ostokseni. Tuolina Salli satulatuoli saatu työnantajalta muistaakseni 2020 ja näyttönä Lenovon kaareva 34" ThinkVision, ostettu viime vuonna Verkkiksestä n. 520€.
En ainakaan itse osaa parempaa kaivata, noilla kyllä pärjää.
16.3.2020 asti etätöitä 95% töistä ja etätöissä ollessani 65% ajasta keittiön pöydän äärellä. Penkkinä puutuoli ja pöytä yllättäen keittiön pöytä ja pöydällä läppäri. Toisessa työpisteessä nostopöytä sähköllä ja keikkuva jakkara. Näihin ollu ihan tyytyväinen.
Nämä ovat vain omia mieltymyksiä omaan kokemukseen perustuen:
-Älä osta mitään pelipöytiä- tai tuoleja. Laatu on aivan kuraa, ei kestä kulutusta ja niissä on vain aina jotain vikaa.
- Jos haluaa kookasta, osta oikeasti leveä näyttö. Näin et joudu hankkimaan toista näyttöä ja saat kaikki mahtumaan yhdelle näytölle, sekä myös pelaamaan sillä. Lisäksi, hankit siihen erillisen pöytätuen, niin vapautuu pöytätilaa todella iso määrä: Samsung Odyssey OLED G9 G95SD 49" kaareva pelinäyt | DNA
- Sähköpöydän hankit jostain outlet syövereistä, niissä on todella paljon ilmaa mukana. Valkoinen väri sopii sisustukseen kaiken kanssa ja on yksinkertainen. Suosittelen leveää pöytää niin mahtuu härpäkkeet ja tavarat.
- Riippuu henkilöstä, mutta itse henkilökohtaisesti tykkään pelihiiristä. Niissä itse hiiri on isompi ja se sopii kämeneen todella hyvin ja saumattomasti. Tämä toki ei kaikilla. Nämä kannattaa hankkia isoista aleista.
-Jos joutuu olemaan paljon palavereissa, suosittelen hankkimaan pelikuulokkeet, mieluiten over-ear, koska muuten korvat menevät kipeiksi, sekä bluetooth, jotta voi liikkua asunnossa hieman samaan aikaan, kun on palaverissa.
Oman sähköpöytäni tilasin täältä RIN24 Sähköpöytä valkoinen sileä - RIN24
Tukevaa tekoa ja muistipaikat on hyvä olla jos korkeutta tarkoitus muuttaa useimminkin.
Kannen otin omilla mitoilla ja johtokololla eikä tullut edes hirveän kalliiksi nuo lisätyöt verrattuna vakiomittoihin.