Kone - Omistautunut ihmisvirroille

Eilen 8.5 institutioiden myynnit jatkui ja Koneen osake jäi 51,14 euroon.Nyt jäädään seuraamaan saadaanko tulevalla viikolla tukitaso pysymään jo 51 eurossa eli löytyykö ostajia tuolta tasolta tarpeeksi.Osaketta hinnoitellaan nyt isojen “pelurien” osalta uudelleen.Uskoisin,että ollaan kuitenkin varmasti aika lähellä kurssipohjia,vaikka hetkellisesti käydäänkin vielä alempana.