Kesla: pörssin potentiaalisin (pien)yhtiö?

Tässä on Aapelilta yhtiörapsa Keslan Q1:n jäljiltä :slight_smile:

Keslan Q1-tulos painui odotetusti tappiolle matalaa tilauskantaa peilaten. Tilauskertymä hyppäsi suuren Defence-tilauksen myötä ylös, ja myös siviilipuoli osoitti varovaisia piristymisen merkkejä. Tämän myötä nostimmekin lähivuosien ennusteitamme, vaikka tiettyä epävarmuutta tilanteen ylle luo Lähi-idän tilanteen kehitys. Nousseista ennusteista huolimatta näemme rahoitukseen liittyvien korkeiden riskien painavan edelleen riskikorjattua tuotto-odotusta viimeaikaisen kurssinousun lisäksi.