Joo, tästä samaa mieltä! Verotus voi tehdä eron. Puhuin periaatteellisesta erosta sen suhteen etteikö diluutiota vastaan voisi sijoittaa niitä osinkorahoja. Verotus sitten riippuu sijoittajasta ja OST vs AOT jne.
6 tykkäystä
Mutta itse asia eli iso yritysosto on hyvä juttu. Täydentää Keskon palettia mukavasti. Juuri sanoi muuten Antti Herlin haastattelussa sen vanhan totuuden, että jollei yritys kasva, niin se pienenee suhteellisesti ja alkaa kuihtua, koska kilpailijat kyllä kasvaa ja vie tilaa markkinasta.
24 tykkäystä