Kamux - På jagt efter forbedret lønsomhed (Del 2)

Kunne disse udbrud og generaliseringer blive flyttet til tråden for egne erfaringer, og gerne med et par fakta inkluderet derover, især da de samme argumenter er blevet skrevet 700 gange i løbet af de sidste 3 år.

Beklager også denne nul-info besked, så denne bør også slettes herfra. Jeg har ikke investeret i Kamux.

8 Synes om