Kunne disse udbrud og generaliseringer blive flyttet til tråden for egne erfaringer, og gerne med et par fakta inkluderet derover, især da de samme argumenter er blevet skrevet 700 gange i løbet af de sidste 3 år.
Beklager også denne nul-info besked, så denne bør også slettes herfra. Jeg har ikke investeret i Kamux.