Pessimisti ei pety, mutta pieni (yli?)optimismi -26 nevö 4get -hengessä sallittaneen.
25 tykkäystä
Ei liity mihinkään, varsinkaan @Verneri_Pulkkinen ![]()
24 tykkäystä
53 tykkäystä
https://x.com/i/status/2063015032640753979
Huomaako joku mitä on tapahtumassa?
2 tykkäystä
Tämä huvitti Paavo Pesusientä katsoessa eilen niin paljon, että täytyi tehdä tästä meemi.
Animaatio on vuodelta 1999, liekö viittauksia sen ajan tapahtumiin vaiko ihan sattumaa…
17 tykkäystä

Osakemarkkinat, kun Nahkatakkimies kertoo sivulauseessa yhtiön X olevan hieno ja loistavan tulevaisuuden omaava sijoitus.
28 tykkäystä


















