🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Pessimisti ei pety, mutta pieni (yli?)optimismi -26 nevö 4get -hengessä sallittaneen.

25 tykkäystä

Ei liity mihinkään, varsinkaan @Verneri_Pulkkinen :kissing_face_with_closed_eyes:

24 tykkäystä

146 tykkäystä

Geelibattle Nokiasta kiihtyy

41 tykkäystä

66 tykkäystä

Miltä firettäjät näyttää Vernerin silmissä.

53 tykkäystä

Tällaaasta mä oon aiina halunnu

3 tykkäystä

40 tykkäystä

91 tykkäystä

Ehkä mä laitan tämän myös tänne. Alexandrian H1 pähkinänkuoressa!

53 tykkäystä

15 tykkäystä


26 tykkäystä


Laatuyhtiöpoimintaa vuonna 2026

37 tykkäystä

https://x.com/i/status/2063015032640753979

Huomaako joku mitä on tapahtumassa?

2 tykkäystä

Tämä huvitti Paavo Pesusientä katsoessa eilen niin paljon, että täytyi tehdä tästä meemi.

Animaatio on vuodelta 1999, liekö viittauksia sen ajan tapahtumiin vaiko ihan sattumaa…

17 tykkäystä

34 tykkäystä

36 tykkäystä

Otan riskin ja laitan tämän jo nyt

51 tykkäystä

Winnie the pooh

Osakemarkkinat, kun Nahkatakkimies kertoo sivulauseessa yhtiön X olevan hieno ja loistavan tulevaisuuden omaava sijoitus.

28 tykkäystä

Remedysijoittajat, kun vuosien kurssilaskun ja toteutumattomien myyntiodotusten jälkeen Control: Resonant on Brasilian PS Storen 13. eniten myydyin peli:

59 tykkäystä