🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Olen häviöllä vasta vähän yli kuukauden päivittäistavarakauppaostosten verran. :slight_smile:

24 tykkäystä

Olisiko seuraavan videon otsikko “Salkku hakattuna kesän jäljiltä” :sweat_smile:

158 tykkäystä

@Antti_Luiro vs. Qt:n Q2/25-raportti

image

77 tykkäystä

25 tykkäystä

Korjasin Mallisalkkusivun:

30 tykkäystä

Mun mielestä on väärin pilkata vain mallisalkkua, kun muillakin on vaikeaa :cry:
Tuosta värimaailmasta tuli mielleyhtymä ja ajattelin, että voi kiusoitella samaan aikaan mallisalkkua ja Tokmannin omistajia!

31 tykkäystä

26 tykkäystä

44 tykkäystä

Exel alkoi muuten 30. päivä lähettää kirjeitä tietomurron kohteeksi mahdollisesti joutuneille henkilöille. Voin vahvistaa, että tavallisena osakkeenomistajana vastaanotin tänään itse tuon kirjeen. Piti laittaa yhtiöketjuun, mutta jotenkin tämä kääntyy meemipuolelle.

18 tykkäystä

nesteetpihalle

Voi v****, alkaa kohta tulla kalliksi tämä mallisalkun peesaaminen. :smile: :smile:

52 tykkäystä

Lähipiiri: Miksi ostit Novoa, vaikka lupasit olla koskematta putoaviin puukkoihin?

Meikäläinen:

56 tykkäystä

Optomedia aika tuhdisti salkussa.

25 tykkäystä

Sama täällä :sweat_smile:

24 tykkäystä

12 tykkäystä

Sen verran, että moni itseni mukaan ottaen, on joutunut vaihtamaan tuotto-sanan kehittymiseen.

a2fbs5

36 tykkäystä

8 tykkäystä

Foorumin sentimentti hesulin Q2 tuloskaudesta

image

141 tykkäystä

Kuvassa minä Osakesijoittajan arvostetussa manttelissani.

“All in. Teidän vuoronne Herra Marketti… Ah, kuinka ennalta arvattava olettekaan!”

29 tykkäystä

Tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että kyseessä taitaa olla mäkiauto. :see_no_evil::sweat_smile:

47 tykkäystä

19 tykkäystä