🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸


61 tykkäystä

Sopinee tännekin.

36 tykkäystä


14 tykkäystä

21 tykkäystä

Päivän biisi.

30 tykkäystä

39 tykkäystä

35 tykkäystä

Ei ole helppoa tuollakaan kalankasvatus alalla.


33 tykkäystä

55 tykkäystä

20 tykkäystä

66 tykkäystä

23 tykkäystä

32 tykkäystä

tulli_dippi

68 tykkäystä

Eikö Kamuxin ongelma ollu että on liian kalliita autoja myynnissä? No nyt on otettu uus linja.

82 tykkäystä

Kerrankin on kunnollisia sijoitusvinkkejä.

https://x.com/KoyfinCharts/status/1924857759813796243

Olisin kyl varmaan myynyt jo seuraavaan 10 prosentin nousuun.

65 tykkäystä

62 tykkäystä


Onko sellasta kuin ”omillaan”?

16 tykkäystä

Tein vuosi sitten pari meemiä joita en kuitenkaan postannut kun en ollut tyytyväinen laatuun. Nyt lentokoneessa niitä ihmettelin ja laitetaan kuitenkin ihan kirjoitusvirheineen


51 tykkäystä

18 tykkäystä