Hei!
Viestisi liputettiin, koska Ostin/myin -ketjuun saa laittaa vain viestejä, joissa on osto- tai myyntitoimeksianto. Siksi siirsin viestisi kahvihuoneelle.
Vastasit tähän viestiin:
Tässä on ohjeet, miten voi vastata toisessa ketjussa olevaan viestiin:
Kiitos ja hauskaa torstaita!