Inderesin kahvihuone (Osa 10)

Käsittääkseni >30 % DAU/MAU eli päivittäiskäyttäjien suhde kuukausitason käyttäjiin on jo kova taso. 37 % on Duolingolla siis todella korkea.

Inderesin sijoitusfoorumilla DAU/MAU on sairaat 60 %! :smiley: Näin on ollut jo vuosia.

Ei ihme, että foorumia on verrattu huumeeksi ja jotkut henkilöt ovat pyytäneet ylläpitoa bännäämään heidät etteivät he tulisi liikaa foorumille. :smiley:

49 tykkäystä