Käsittääkseni >30 % DAU/MAU eli päivittäiskäyttäjien suhde kuukausitason käyttäjiin on jo kova taso. 37 % on Duolingolla siis todella korkea.
Inderesin sijoitusfoorumilla DAU/MAU on sairaat 60 %!
Näin on ollut jo vuosia.
Ei ihme, että foorumia on verrattu huumeeksi ja jotkut henkilöt ovat pyytäneet ylläpitoa bännäämään heidät etteivät he tulisi liikaa foorumille. ![]()