Pitää sen verran puolustaa Viafin-ketjua, josta itse pidän kovin, että se kertoo selkeästi omistajien luottamuksesta yhtiöön ja epäselvyyksien puutteesta, kun yhtiöstä ei tarvitse vääntää vitsaa koko ajan vaan kerran kvartaalissa kassavirran toteaminen riittää. Ja minulle riittäisi Viafinin kanssa vaikka raportoisi kerran vuodessa.
Ei tarvitse kuulla kuulumisia kolmen kuukauden välein miten on putkia rassattu.
14 tykkäystä