Her følger en meddelelse vedrørende Inderes’ investor relations-events.
Jeg afslutter mit ansættelsesforhold hos Inderes den 30. juni. Det betyder i praksis, at Inderes’ kvartalsregnskabs-udsendelser og øvrige IR-events vil ændre sig med hensyn til værtsrollen, startende fra H1’26-udsendelsen.
Der er tale om en minimal ændring set fra Inderes’ IR-perspektiv, men en forholdsvis betydelig ændring i mit personlige liv. Jeg flytter til Tyskland med min familie i juli og fortsætter som selvstændig konsulent. For øjeblikket fortsætter jeg samarbejdet med Inderes inden for rammerne af marketingkommunikation og annoncering, men jeg kommer ikke til at trække i “regnskabs-habit’en” igen — i hvert fald ikke de næste par år.
Jeg vil derfor først og fremmest takke og tage hatten af for Inderes’ fantastiske, aktive ejerskabssamfund. Takket være jeres engagement har hver eneste af de hidtidige 19 (hvis jeg har talt rigtigt) regnskabsudsendelser været en oprigtigt interaktiv begivenhed, som ikke kan gennemmanuskripteres. Og det betyder meget. Min dybeste tak til jer, der har deltaget i disse events og gjort dem blandt andet sjove, spændende, intense og glædelige. Og takken går naturligvis også til partnerne i studiet; selskabets administrerende direktør Mikael Rautanen og finansdirektør Mikko Wartiovaara. Tak for disse farverige år!