Inderes Oyj - "Yhtiö kuuluu kaikille"

Moi! Olen viimeiset pari päivää rakennellut omaa tutkimustyökalua Inderesin Premium MCP:n päälle (lähinnä oppimismielessä — multi-agent-systeemit kiinnostivat). Tein tämän omaan käyttöön ja yllätyin kuinka hyvin järjestelmä toimii. “AI systems are as good as underlying data” pätee ja inderesin MCP-vaikuttaa erinomaisen laadukkaalle.

Mitä oma työkaluni tekee?: Kirjoitat kysymyksen pohjoismaisesta osakkeesta (tai osakkeista) luonnollisella kielellä, taustalla pyörii 5 erikoistunutta AI-agenttia rinnan:

• QUANT numerot — P/E, ROE, tavoitehinnat jne. (Käyttää pythonia laskentaan)

• RESEARCH analyytikkosisältö, raportit, transcriptit

• SENTIMENT insider-kaupat, foorumi

• PORTFOLIO mallisalkku

• LEAD kokoaa vastauksen lähteillä, Inderesin omalla suositus-badgella ja jatkokysymys-ehdotuksilla

Videolla pari erityyppistä kyselyä esimerkkinä — Puuilon myynnin analysointia ja osinkopopulisimia :smiley:

For the techies: Voidaan jatkaa infrasta, malleista, tradeoffeista, frameworkeista jne. tai muista siihen sopivassa foorumissa :+1:

:warning: Disclaimerit selväksi:

• Henkilökohtainen oppimisprojekti — ei yhteydessä Inderesiin millään tavalla :smiley:

• Ei sijoitusneuvontaa — työkalu pintauttaa vain Inderesin omat signaalit (suositus, tavoitehinta, insider-aktiivisuus, foorumi) yhteen näkymään. Käyttäjä päättää aina itse.

• Käyttää omaa Premium-tilausta MCP-pääsyyn

Mielenkiintoisin kysymys mun mielestä on: mitä lisäisitte?

Iso kiitos inderesille MCP:n mahdollistamisesta - esimerkillistä!

Käykää kurkkaa! Tulevaisuus on agenttinen :robot:

36 tykkäystä