Mukana myös, kummassakin ohjelmanumerossa, pitäähän sitä syödäkin joskus. ![]()
Olen lähtökohtaisesti osallistumassa, kumpaankin numeroon. Hieman ehkä työn - ja osakepoiminnan - uuvuttamana, mutta säästyvätpä kanssaseuralaiset ainakin viimevuotisilta yli-innokkailta yhtiöanalyyseiltäni ![]()
Tulossa molempiin jos mitään yllättävää menoa ei tapahdu (josta ilmoitan jos tapahtuu).
Koska kyllähän sijoitusmiitti jonkin San Remon voittaa ![]()
Tulossa molempiin joskin sijoitukset ovat viime kuukausina menneet sen verran nihkeästi että saattaisi olla perusteltua pysytellä vesi- ja leipälinjalla.
![]()
Osallistun, jos vielä mukaan mahtuu. Ainakin syömään ja ehkä myös Teerenpeliin, kun eikö siellä pörssihait pyöri?!
Mahtuu, mahtuu! Ei muuta kuin lämpimästi tervetuloa mukaan![]()
Vielä mahtuu mukaan! Tällä hetkellä syömään on ilmoittautunut 13 ihmistä, joten ollaan siinä rajoilla, kannattaako meille varata kabinetia vai ei.
Ja muistutuksena miitin detaljit:
- heinäkuuta
- Ruokailu Fat Lizardissa Töölössä osoitteessa Helsinginkatu 56 kello 16:15.
- Terassiosuus Kampin Teerenpelissä osoitteessa Olavinkatu 2 kello 18:30
@Frans-Mikael_Rostedt @Atte_Riikola @Harri_Sieppi tulkaahan mukaan!
Tulen Teerenpeliin, syömään en valitettavasti ehdi.
Perhana se on vklpna Qstock-hommia Oulussa, joten nyt jää miitti väliin.
Hemmetti haluaisin kyllä tulla, mutta mulla sama homma kuin @Atte_Riikola eli olen Oulussa Q-stockissa
Olisi tosi hauska tulla, mutta lähden just lauantaina kauden pääkisaan lappiin ![]()
Itekään en valitettavasti pääse, kun samaan aikaan katsomassa neppis-autojen kolmosdivarin aluelohkon karsintafinaalia Sonkajärvellä tai niillä suunnilla. Mut parempi onni ensi vuonna, kun kisakalenteri päivittyy ![]()
Vieläkö ehtii ilmoittautua? Syömään ja terassille tulossa.
Tervetuloa mukaan!
Ilmoittautumisen voi tehdä vielä miittipäivänäkin, mutta silloin sitä ei vain ehdi ottaa huomioon järjestelyissä.
Terassille tulossa, edustamaan keskiäkäisiä tuulipukuisia naissijoittajia
(vaikka tuo termi taitaa olla jo ihan passé, näillä keleillä tuulipuku taitaa olla ihan passeli vaatetus…)
Lämpimästi tervetuloa! Oletkin sitten miittihistorian ensimmäinen naisosallistuja.
Tai ehkä kauniimman sukupuolen edustajia on ollut ennenkin, mutta ovat kääntyneet pois nähtyään meidät setämiehet![]()